Over ons

 

Bij Mammoet Events is elk event uniek.

 

 

Wij creeëren steeds elk event vanaf 0, zodanig dat alles op maat en volledig volgens u wensen wordt ontwikkeld. Eveneens bieden pakketten aan die wij kunnen aanpassen aan u wensen en noden.

 

 

Hiervoor werken wij enkel samen met professionele partners en leveranciers die hun waarde reeds hebben bewezen, zodanig dat

u 100% zeker bent van een perfecte organisatie.

 

 

 

 

Hoe gaan wij te werk?

 

 

Stap 1 - Kennismaking.

Graag maken wij samen met u een afspraak om u (en/of u bedrijf) te leren kennen. Tijdens dit gesprek zullen wij een antwoord creeëren op volgende key-vragen => wie, wat, wanneer en waarom.

 

De Event Engineer die bij u langs komt zal eveneens u contactpersoon zijn en zal de leiding nemen bij het creeëren

van u event. Eveneens zal deze alles opvolgen van A tot Z en u bijstaan met al u vragen/opmerkingen.

 

 

 

Stap 2 - Budgettering & Creatie

Bij Mammoet Events is elk event uniek. Onze mensen beginnen vanaf 0 en zullen in deze stap uw event ontwikkelen

en zullen de exacte kosten gaan berekenen.

 

Hier zullen wij onze eerste voorstelling doen van uw event samen met de kostenanalyse volgens uw (vooropgesteld) budget.

 

 

 

Stap 3 - Finetuning

Onze Event Engineer zal alles tot in de puntjes plannen, organiseren en finetunen net tot wanneer u 100%

tevreden bent. Samen met onze vaste partners en leveranciers zorgt hij ervoor dat alles tot in de puntjes

in orde is en zal u telkens op de hoogte houden van uw project.

Vanaf alles exact op punt staat zullen wij samen met u alles overlopen en krijgt u de kans om eventuele

laatste wijzigingen aan te brengen.

 

 

 

Stap 4 - D-Day

Onze Event Engineer zal van bij de opbouw aanwezig zijn en zal alles coördineren zodanig dat u zich

kan focussen op belangrijke zaken. Hij zal tijdens het event alles opvolgen zodanig dat alles

verloopt zoals het hoort en eventueel discreet bijsturen indien nodig.

 

 

 

Stap 5 - Evaluatie

Uiteraard willen wij graag u beleving en ervaring kennen. Daarom zullen wij enkele dagen na het event nogmaals

met u contact opnemen om van u te horen hoe u dit allemaal beleefd heeft.

 

 

 

 

Indien u nog verdere vragen heeft over onze werking of u wenst en vrijblijvend gesprek, aarzel dan vooral niet om

ons te contacteren.

 

Event Management

Mammoet Events biedt event management solutions aan zowel particulieren, als bedrijven en vzw's

Event supply Management

Mammoet Events biedt eveneens Event supply management aan. Dit alles zonder dat wij het totale event in handen hebben.

  • Locatie hunting
  • Hostessen Service
  • Geluid & Belichting
  • Sfeer creatie
  • Graphisch design & ontwikkeling
  • Logistiek Support
  • Event Styling
  • ...

Copyright 2016 Mammoet Events © All Rights Reserved Disclaimer // Jobs

Member of Paternoster & Verheyden Group BVBA